Ny vecka

Nu är jobbhelgen över för denna gång. Idag är jag ledig och
det är jätteskönt. Kan inte minnas när jag hade en ledig måndag
sist. Iofs är minnet lite kort nuför tiden!!  ;)

Har använt kortisondropparna en vecka nu och ögat har blivit
bättre, även om det fortf. känns aningen irriterat. Det går
långsamt framåt med rörligheten, men det går iaf. framåt!

Skulle träffat min väninna C idag, men tyvärr har hennes
dotter blivit förkyld och har feber, så vi avvaktar. Tänk att det
skall vara så svårt att få till en träff! Nåja, den som väntar på
nåt gott......

Tiden går och nu är det tre veckor till vi åker till USA. Jag ser
fram emot den dagen och längtar. Kommer ihåg hur det var
när vi var där för tre år sedan. När vi kom fram till Sue Ellen i
Austin kände jag hur all stress bara rann av mig. Ett stort lugn
infann sig och jag bara njöt av tillvaron. Såååå skönt!!

Avslutar med att visa ett kort som jag gjort på beställning.

image125

Kommentarer
Postat av: Milla

Så skönt det låter med stress som bara rinner av en!! Underbart! Hoppas det blir så även den här gången.
Kortet är jättefint! *kram*

2008-02-04 @ 09:45:23
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: TT

Skönt att det blir bättre med ögat!
Nej, jag lär mej aldrig att bli vettig, det blir lite mer sport då! :)
Förkylningen är aningens bättre så jag slöar jag med.

Kramar, ses på fredag väl?

2008-02-04 @ 14:18:42
Postat av: Bettan

Jättefint kort!
Skönt att ditt öga är på bättringsvägen vännen. KRAM

2008-02-05 @ 17:05:32
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0