Söndag kväll efter en firarhelg...

Denna helg har jag inte gjort annat än ätit känns det som.
Först med jobbet i fredags kväll som jag skrev i förra in-
lägget och igår var jag ju bjuden på lunch hos min mellan-
dotter. Hon gjorde marinerad kycklingfilé inlindad i bacon
och till det färsk pasta och grönsaker. Den tjejen kan laga
mat....säger bara... WOW!!!

På kvällen var vi bjudna till goda vänner och där var det mat
igen, pasta med lax i stuvning och därtill grönsaker. Till
efterrätt färsk fruktsallad med kesella vanilj... En aning
alkoholhaltiga drycker slank också ner för en gångs skull.
Mycket gott och en supertrevlig kväll!!

Struntade i att föra matdagbok dessa dagar, men nu är det
dags att återgå till ordningen igen....;)

Gjorde detta tackkort och skickade till våra vänner, men min
dotter får också vara med på ett hörn. Egentligen borde hon
ha ett eget för en supertrevlig lördag!!

image127

Kommentarer
Postat av: Anna

Va gullig du är min kära mamma. Tack själv för en jättetrevlig lördag =) puss och kram till världens bästa mamma!!!!!!

2008-02-10 @ 18:05:48
Postat av: TT

För att sympatisera med ditt ätande tog jag en god finsk munk till frukost idag! :)

2008-02-10 @ 19:33:27
Postat av: Milla

Ohhh my!!! Så himla snyggt kort med läckert matchande papper!! Me like!

2008-02-11 @ 10:10:03
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Linda

Vilket fint kort=)
Sikken mathelg du fick hihi inte illa. Jag har "bokat" en semla till imorn hahaha...illa illa...
Ses, kram

2008-02-11 @ 21:13:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0