Fredag kväll

Vart har den här veckan tagit vägen? Tyckte precis att
det var måndag alldeles nyss!

Jag måste berätta att det går bra med viktminskningen,
har gått ner 3,6 kg på två veckor. Känns jättebra!!

Inspirationen kommer också smygande tillbaks, har ett
kort som ligger halvfärdigt i mitt scraprum!! Det ni...bevis kommer.

Det går även framåt med ansiktsförlamningen. Känner att ansiktet
blir mer och mer rörligt. Kan nääääääästan blunda med högerögat,
om jag tar i ordentligt. *stånkar*

Tänk vad jag skall handla när vi åker till USA, det finns flera fina
scrapbookingaffärer i Austin!! Blir till att shoppa som bara den!

Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: TT

Jag är så himla glad för din skull!! Kramar

2008-01-18 @ 22:50:07
Postat av: Åsa/asamia

Ville bara skriva en rad nu när jag kikat förbi och sett allt vackert du gör....fina kort och annat ;0)

2008-01-19 @ 08:34:02
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Bettan

Åh vad glad jag blir när jag läser detta om ditt öga vännen. Träna mycket på att blinka så kanske det lossnar.
Ha en bra dag. KRAM

2008-01-19 @ 09:49:58
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0