Tar det aldrig slut?

Ja, man kan ju undra om det aldrig tar slut på jämmer
och elände!!

Som om det inte vore nog med ansiktsförlamning,
hornhinneinflammation och diverse andra krämpor
så vaknade jag i morse med migrän!! Det var droppen
som fick bägaren att rinna över, bokstavligt talat. Det
har flödat en hel del tårar idag kan jag tala om. Trodde faktiskt
det var slutgråtet nu, men icke.
Om tårar vore guld, vore jag snart miljonär.....

Det är tur att man har så goa arbetskamrater som ställer
upp, för att inte tala om vår chef U, som är alltigenom
den bästa man kan ha. Så himla bra att prata med och så
förstående. Tack för dina tröstande ord!!

Jag kommer nog ur det här också, men tufft är det! Tur att

jag har min goa vän C som ringde igår och mina underbara

döttrar som hör av sig. Sist men inte minst har jag en underbar

man som gör vad han kan för mig.

Tack för att ni finns!!!
Berith


Kommentarer
Postat av: Linda...

Lilla söta mamma. säg till om det finns något jag kan göra för dig.. Massor med kramar

2008-01-30 @ 13:23:10
Postat av: Syrran

Lillasyster jag tänker på dig även om jag inte hör av mig så ofta. Jag är inne på din blogg varje dag. Krya på dig, i morgon är en ny dag.

2008-01-30 @ 15:52:30
Postat av: Spooky

Jag håller tummarna att allt elände far sin kos innan ni drar till det stora landet.. *kram*

2008-01-30 @ 23:32:17
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: C

Min vän. Efter regn kommer solsken. Det vänder snart ska du se. Jag önskar jag vore där hos dig och kunde ge dig en bamsekram, men jag får skicka en istället.
Kramis

2008-01-31 @ 12:44:45
Postat av: Åsa/asamia

Stackars dig, det låter inge vidare det där. Krya på dig och hoppas att du snart får må bättre igen.
Tack för titten i min blogg ;0) Har kikat runt här nu och sett massa fina kort =0)

2008-02-01 @ 07:13:27
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Linda

Jag hoppas att du känner att du är otroligt uppskattad på jobbet, både som kollega och som vän:) Jag skulle inte vilja jobba utan dig där.
Stora kramen och tack för i helgen.

2008-02-03 @ 19:35:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0