Tryter inspirationen?

Själv har jag inte haft så mycket inspiration efter helgerna.
Satt och funderade hur jag skulle hitta den  igen och
började kolla runt på olika bloggar o hemsidor.

Är bara tvungen att lägga in en länk till Landstokens blogg.
Helena som skapat denna blogg har alltid nåt nytt och
kul att visa. Hon är inte bara duktig o kreativ utan en jätte
gullig tjej dessutom. Besök hennes blogg för inspiration.

Skall gå in i mitt scraprum och se om jag kan åstadkomma
något. Fick just en idé!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack, för det gulligaste o snällaste och mest värmande orden jag hört på länge. *glad*
Jag gillar din sida med. Synd att vi inte ses i sollentuna, men USA resa är ju lite bättre eller hur...........
Kramar
Helena

Postat av: Milla

Jaa, jag kan inte annat än instämma. I Landstokens blogg finns alltid något nytt och kreativt att inspireras av.
Så skoj det var att se dig igår mamma!! Det syns ju förändring vid ögat *glad*!!! Så himla underbart. Nu ska du se att det fortsätter. Tålamod, tålamod. Älskar dig!! *kram* /Milla

2008-01-11 @ 09:34:49
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg.

Tackar dig i förhand!

2008-01-11 @ 14:02:57
URL: http://www.onlineshops.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0