Blixtar, dunder och solsken...

Blev väckt klockan fem i morse av mannen som sa att det åskade ute!
Åhnej, tänkte jag, vi som skall åka på bilträff till Ånnaboda idag, nu blir
det väl inte av... K sa att det är nog bara en front så vi gör oss i ordning
och åker iaf.

Vaknade så sakterliga ur drömmarnas rike och såg att det blixtrade och
regnade mellan knallarna! Tänkte att vi får väl se hur det ser ut om en
stund. "Veteraner" som vi är packade vi in prylarna i Mustangen och for
iväg. Hade några riktiga skurar på vägen och lite regn när vi kom fram,
men sedan klarnade det upp och vi fick en underbar dag med solsken
och fina bilar.

Det är sommarfest på jobbet ikväll, men jag orkar inte åka iväg. Det blev
ju tidig uppstigning i morse och efter en hel dag i solen känner jag mig
ganska urlakad och lite solbränd! Tar det därför lugnt ikväll!

En bild på vår Mustang som tog oss till Ånnaboda!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åååhhh finaste favvisbilen! Jag vaknade av åskan i morse. huga

Ha det gott! Trevlig söndag. love milla

2008-06-07 @ 21:53:56
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för kramen, den behövdes verkligen.

Ligger här och ojjar mig och gråter om vartannat för att sen må rätt bra en timma av alla tabl...och sen börjar det om igen.( Nu hoppas jag att det ska komma bättring under morgondagen, annars tvingar jag dem att skära på måndag för nu pallar jag inte mer.

STOR KRAM

2008-06-07 @ 22:13:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: petra

Heeej! Tråkigt att du inte kom :/ Men du vann vin eller om det var cider eller öl eller nåt sånt igår iaf :) KRAM

2008-06-08 @ 11:59:33
URL: http://petera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0