Everything is big in Texas...

Ja, det kan jag skriva under på efter att ha varit där
i 5 veckor!!  Det är stooooort!! Vi har haft så himla kul
och verkligen kopplat av. Batterierna är laddade...

Så här såg det ut i varenda scrapbookingaffär jag besökte
i Austin! Hyllmeter på hyllmeter på hyllmeter.......
image133

Man blev alldeles snurrig av att försöka ta till sig allt
de hade på hyllorna....men det var ett kärt besvär!
image134

Vad beträffar hamburgare o glass var det heller inget
fel på storleken. Jämför med McDonalds som ligger
närmast prismässigt.....Detta är den minsta hamburgaren
och den minsta glassen som gick att få på DQ...
image135

image136

Denna gräshoppa satt på bildäcket en dag när vi skulle
åka iväg....Gigantisk....
image137

Trots allt som jag proppat i mig av glass, hamburgare
och goda pajer...wow...har jag bara gått upp 2 kilo på
dessa veckor.....Sköööönt!!

Återkommer med mer senare!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Villka underbara affärer inte alls avis. Maten var ju inte liten precis. Ser fram emot fler bilder.Gott att du är hemma igen vännen har saknat dig. KRAM

2008-03-29 @ 10:44:41
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: TT

Åhhh!! Men vad roligt att du är back in business här hemma igen!
Vi sliter här i cafét, Petra, Madde E och jag idag!
Kramar

2008-03-29 @ 14:51:24
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Linda

Hej mamma.. Vad kul att ni hade så roligt! Är lite avis faktiskt.. Det är skönt att du är tillbaka hemma igen.. Har saknat min mamma massor!

Puss & kram

2008-03-29 @ 22:20:31
Postat av: Petra

Åh välkommen hem berith!! Vi har saknat dig! jag gillade glassarna!Tog du hem nån åt mig?:P Mitt huvud mådde förvånansvärt bra jag kanske ska börja med vin ;) Vi ses på måndag! KRAM

2008-03-29 @ 23:42:43
Postat av: Milla

Vilka härliga foton! Det är verkligen ingen överdrift att allt är stort "over there".
Härligt att ha dig hemma igen! *kram*

2008-04-01 @ 09:25:44
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syrran

Skönt att ni är hemma igen.
Grattis på födelsedagen i efterskott.

2008-04-01 @ 13:41:03
Postat av: Dotra di..

Hej kära mor!

Håller med alla de övriga om att det är skönt att ha dig hemma igen..! Fick ju äran att se både bilder och film i lördags när vi firade dig och fick dela smakupplevelsen paj med er ;)
Ser fram emot att få se och höra mer. Blir jättesugen på att åka..!! Får väl spara nån gång om det går ha ha.. Hittar ju alltid annat att lägga pengarna på. Får sätta upp texas som mål om några år det inte rullar in en lotto vinst eller så.

kram kram

2008-04-03 @ 21:57:30
Postat av: Dotra di..

Hej kära mor!

Håller med alla de övriga om att det är skönt att ha dig hemma igen..! Fick ju äran att se både bilder och film i lördags när vi firade dig och fick dela smakupplevelsen paj med er ;)
Ser fram emot att få se och höra mer. Blir jättesugen på att åka..!! Får väl spara nån gång om det går ha ha.. Hittar ju alltid annat att lägga pengarna på. Får sätta upp texas som mål om några år det inte rullar in en lotto vinst eller så.

kram kram

2008-04-03 @ 21:57:41
Postat av: Helena landstoken

Vad underbart det ser ut, jag blir så sugen. Jag sticket till LA i februari igen med en tur till Las vegas med :)
Kram
Helena

2008-04-12 @ 01:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0