Ledig lördag

Idag var det meningen att vi skulle åka till Lindesberg på bilträff,
men därav blev intet. Vaknade och tittade ut genom fönstret i morse
och insåg att träffen skulle regna bort! Så är det, man rår inte över
vädrets makter!!

Jag har iallafall blivit utmanad av Milla:

Tre namn du går under: 1. Berith     2.Dancing Moon Deer    3.Ostron *asg*

Tre saker som skrämmer mig: 1.Att "sitta fast".  2. Att gå ut på is.  3. Höjder

Tre saker som jag har på mig: 1. Jeans  2. Jumper    3. Långärmad kofta

Tre sanningar
: 1. Jag hatar falskhet.  2. Jag gillar solsken.    3. Älskar min familj!

Tre saker jag verkligen vill ha: 1. Ett fast jobb.    2. Ett friskt liv.    3. Sanna vänner

Tre pysslare jag skickar vidare dessa frågor till
  1. Helena/Landstoken   2.Bettan    3.Spooky

Kommentarer
Postat av: Linda

Min gulliga, ett fast jobb önskar jag att mitt jobb kunde ge dig....sanna vänner har du, iaf här hos mig:)
KRAM

2008-05-18 @ 00:20:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Madde

Hej ostronet ;) om du vill bli av med tiden på söndag så har du ju mitt nr :D KRAM

2008-05-18 @ 16:12:55
URL: http://maddilotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0