Åh vad jag blir bortskämd..

I går kväll när jag kom hem trött från jobbet hade min goa
gube dukat upp med ostbricka och rödvin! Är jag bortskämd
eller....Han har ju gått ner lite i tid (sparad semester) och var
ledig, därför tyckte han att han kunde överraska med nåt gott.
Gulle dig min vän!!

Idag har det inte varit så kul på jobbet när vi blev en kort i
personalen! Normalt på helgerna är vi 2 i kassan och 2 i
caféet. Nu hade den ena i caféet blivit sjuk och det gick inte
att få in någon annan. Stackars T tillbringade 30 min med
att ringa runt till alla timmisar och heltidare utan att få någon
som kunde ställa upp och jobba.

Vi löste det på så sätt att jag och P som jobbade i kassan
turades om att hjälpa till i caféet. Att få sin halvtimmes rast
var bara att glömma. Det blev en korv på stående fot för min
del och liknande för de andra båda.
Som tur var kom J och skulle vara ledare för barnkalas, så
hon ryckte in en halvtimme innan kalaset. Tack J!

15.30 kom sedan C in trots att hon var ledig idag. Då plötsligt
kunde vi börja andas igen. Tack till dig också C!
Nåväl, det gick bra trots allt och dagen tog slut till sist!!

Nu är jag ledig i morgon och skall bara njuta och ha det skönt
på min lediga dag!!!
Tänker ta ett jympapass, men det är ju bara kul (och nyttigt).


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vilket fint kort!! Underbar stämpel! vill låna ;)

2008-11-15 @ 20:33:09
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Madde

Ni ringde inte och frågade om jag kunde jobba, vilket jag kunde :D

2008-11-16 @ 12:21:42
Postat av: TT

Synd att ni inte får ringa in mej, jag hade glatt hoppat in!

Ha en trevlig måndag!

2008-11-16 @ 19:19:37
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0