Gott fredagsmys...

Åh vad jag blev glad när jag kom hem från jobbet igår kväll!!
Mon goa gube överraskade mig med Tacopaj och fruktsallad
med glass, vanilj kesella och jordgubb-lime kesella!
Gott gotti gott gott!!!! Vi tog även en liten whiskypinne som satt
fint på kvällskvisten.

Idag när jag kom hem fick jag Fläskfilé med kulpotatis och
bearnaisesås. Han hade inte lagat det själv utan varit till
yngsta dotterns jobb och köpt det. Supergott!! Portionen var
så stor så jag får matlåda till jobbet i morgon också.

Just nu är det paus i Stjärnor på is och jag måste säga att
Marcus Fagervall och hans partner är oooootroligt duktiga.
Tycker redan nu att han är en värdig vinnare!!

Sista paret ut av de kort jag fotat, fler finns...



Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefina kort. Underbart fint med det svartvita till det röda.

Så mycket gott du fått att äta. Mumsigt låter det! Man kanske skulle köpa mat där nån gång.

Ha en bra dag!! KRAM! /Milla

2008-11-09 @ 08:59:40
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0