Händelserik måndag

Känns som jag hunnit med mycket idag!

Först var jag ner på stan o köpte present till bästaste
väninnan. Klockan 11 hade jag tid hos frissan på
Storagatan 15 för klippning. Har aldrig varit där tidigare
men blev rekommenderad salongen av S på jobbet. Det
är hennes syster som har den.

Gick därifrån en timme senare, supernöjd och jättelockig!
Under allt det trista hår som bara hängde hittade hon
mina självlockar och tog fram dem. Kul, kul!!

Efter frissan kostade jag på mig mat uppe på Tai Wok
på Punkt. Mums! Tog sedan bilen till min väninna där det
vankades fika med hembakat!! Såååå gott!!

Väl hemkommen knåpade jag ihop ett kort till sötaste
barnbarnet. Glömde tyvärr att fota det innan hon fick det
senare nu i kväll. Hos Milla blev det mera fika o tårta!
Känns som jag skulle behöva en rejäl långpromenad efter
allt det goda jag petat i mig idag. Nåja, en gång är ingen gång
var det nån som sa och i morgon är det som vanligt igen!

Denna LO fick lilla Amanda av mig idag, min Prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Milla

LO:en är sååå fin och Amanda gillar den jättemycket. Vi ska sätta in den i albumet, Tusen tack! Gissa vilket halsband hon har på sig idag ;)

2008-11-11 @ 09:24:11
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0