Nu har jag bestämt mig...

Japp, nu har jag bestämt mig för att komma igång med
träningen igen! Det är dags, alla ursäkter är borta!

Varför det nu då så plötsligt? En ursäkt kan ju vara att jag
gick Hälsospåret, 1.25 km på Rocklunda igår och låg lite
under medel för min åldersintervall.  Det är genom
jobbet vi gör detta som ett led i att hålla personalen frisk!
Ska jag vara riktigt ärlig har jag faktiskt funderat på att köra
igång igen även innan, men nu blir det av.

Har redan bokat in i almanackan var och när jag ska träna,
för jag känner mig själv! Har jag det inte inbokat finns det
alltid ursäkter för att låta bli. Jag är faktiskt riktigt taggad och
tycker det ska bli kul! I morgon, torsdag blir första gången!!

Jag ger mig själv ett Grattis-kort...tihi....

Kommentarer
Postat av: Milla

Heja dig!! Jag har haft ett litet uppehåll på drygt en vecka nu (förkylning och sjuk manda) men nu börjar det vända så jag ska försöka komma iväg imorgon! Heja OSS! KRAM! /Milla

Jättefint kort.

2008-11-12 @ 09:34:04
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Jadu, träning ja... hoppas det går bra!!

Jag har ju faktiskt börjat raggan på måndagar men det verkar bara bli varannan måndag för hosta och annat tjafs som kommer ivägen.

Jag ska tassa genom korridoren till lunchrummet nu här i maktens boning! :D

2008-11-12 @ 11:52:36
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Petra

Bra jobbat Berith! Ska du börja gå på afron nåt? Isf kan vi shaka ihop ;D KRAAAAM

2008-11-13 @ 08:17:30
URL: http://petera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0