Snö........

Ja det kan man väl säga att vi fått! Det kom stora mängder
bara på ett par dygn, men om man får tro meterologerna
så ska det bli 8-10 grader varmt till helgen. Håller med om
att det blir ljusare o finare ute med snö, men det är nog det
enda positiva jag kan komma på!

Dotter Milla med familj är på Kanarieöarna och har det skönt.
Det unnar jag dem verkligen efter höstens alla sjukdomar
och alla övertidstimmar min svärson har jobbat!
Hoppas ni har det riktigt skönt och njuter av värmen!!
En maskinist på jobbet åker till Brasilien i dag och stannar
i 3 veckor. Låter helt okay för min del.

Nu har jag kommit igång med träningen och har varit 2 ggr/v
sen jag började. Det känns jätteskönt och är bara kul än så
länge iaf. Trodde min otränade lekamen skulle drabbas av
svår träningsvärk, men tack och lov har den uteblivit!
Hoppas det håller i sig!

Har gjort en ny LO till USA-albumet jag håller på med.

Kommentarer
Postat av: Milla

Med lite blandade känslor är vi nu hemma igen. Vi hade gärna stannat några dagar till och njutit. Underbart har det varit!

Jättefin LO. Gillar detaljerna. KRAM /Milla

2008-11-27 @ 21:59:53
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0