Jobbhelg

Jaha, så var det dags för en jobbhelg igen...

Veckan som gått har varit ganska bra trots lite förkylningssymtom.
Lite snuvig, lite ont i halsen osv. men annars ok.

I onsdags var jag och käkade lunch med Titti och det var
jättetrevligt. Vi var på Coffe House by George uppe i Skrapan
och maten, laxspett med couscous/grönsaksblandning, var
jättegod och väl tilltagen.

Hann även med att besöka dotter Milla och pussa på barn-
barnen en stund. Köpte cardstock på Panduro och har faktiskt
tillverkat årets första julkort...bevis kommer. Har även hunnit
med ett beställningskort till en födelsedag!

I dag har jag haft skåpstädning uppe i omklädningsrummen
på jobbet, därefter har jag tagit hand om en sönderslagen
spegel på en av toaletterna och torkat bajs på en annan. Att
inte folk kan ta rätt på efter sig om de eller deras ungar ställer
till det...suck!! Annars trivs jag bra på jobbet och hoppas att
det finns nåt åt mig (annat än timjobb) efter nyår också!

Kram på er alla och ha en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehehe En vanlig dag på jobbet mao ;)

Vi ses snart, ska strax trampa ner i regnet. Isch!



Kraam

2008-10-11 @ 10:33:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: TT

Jobba lugnt!

Det är ju ändå inget vidare väder för oss som är lediga... och du... glöm inte tidningarna till mej! :o)

2008-10-11 @ 10:35:01
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Här är en till som jobbar hela helgen! Men både igår och idag har jag kommit ut på promenad (med boende i rullstol) i 45 minuter så mitt jobb är rätt okej faktiskt!

Min familj har varit på K-badet och badat idag. C har dykt från trampolin!! och A har simmat ryggsim... vilka ungar va! C simmar ganska bra nu men han slarvar lite med simtagen.. bråttom bråttom s. Simskolan är sååååå bra! Vi är kanonnöjda! Han blir bättre för varje gång.

Trevlig lördag mammis! älskar

2008-10-11 @ 15:17:19
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Petra

Du har namnsdag idag!! Grattis :D Jobbar du på torsdag kväll? Fan vi ses ju aldrig :(

2008-10-13 @ 21:11:36
URL: http://petera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är först på onsdag jag fyller men tack ändå :) Ja jag jobbar torsdag kväll istället för ann britt :) Så vi ses då :D kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-10-13 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0