Utmaning

Jag har blivit utmanad av Milla och här är mina svar:


Vilken mat äter du ofta?

Olika grönsakspytter
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper gärna till.

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid datorn i datarummet
Köper du ofta Triss?

Nej, inte speciellt ofta

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Två resor till USA har hittills varit de bästa jag varit med om.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Tror det måste bli 4an  

Vilket är ditt favorit vin? 
Rött vin, gärna Californiskt.

Nu ska jag välja ut 4 stycken som jag vill ska svara och sedan utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa min, och låta personen som utmanat mig veta när jag svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa bloggare:

Tyra Tok
Petra
Knurra Linda
Moe


Kommentarer
Postat av: TT

Såja, nu har jag klarat utmaningen! :o)

2008-10-20 @ 22:31:46
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0