Jag har blivit med mini laptop

Idag tog jag och mannen en liten tripp med Mustangen eftersom
det var så fint väder efter lunch.

Vi bestämde oss för att åka till Sala och titta på den nya gallerian
Sala Torg som öppnade 25/9. Först kollade vi in i Life butiken och
hejade på Carina som jobbar där.  Efter det tog vi rulltrappan upp
till Kapp-Ahl där jag inhandlade en scarf. Fick syn på en skoaffär
som verkade ha fina skor o stövlar. Den hette Eurosko och jag
hittade ett par teddyfodrade skitsnygga stövlar för 699:- minus
25% rabatt vilket gjorde att slutpriset blev 525:-...wow!!

Vi bestämde oss för en kopp kaffe och medan vi sitter där o fikar
råkar jag kolla tvärs över gången in till The Phone House där de
gör reklam för en mini laptop för 3299:-. Precis en sån som jag kollat på
och suktat efter här i stan!! Oj, oj...kan ju inte hålla mig, utan knallar
in där "bara för att titta". Det slutar med att jag köper den lilla godingen!!!

Den har 10,2" skärm, Via C7-M 1,6 GHz, 80 GB hårddisk,1 GB RAM,
Webbkamera och
Windows XP. Den har även plats för Bluetoth (som jag köpte till)
och man kan också sätta in minneskortet från kameran direkt i datorn
och överföra bilder!! Den är så sööööt och jag är såå svag för söta
saker!! Suck....

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhhh vad roligt!!! Jag vill mä ha söta saker hihi

2008-09-27 @ 22:51:41
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill också ha en söt liten dator.. =)

2008-09-28 @ 13:58:22
Postat av: TT

Jamen en sådan liten trevlig sak satt väl inte illa! :o)

2008-09-28 @ 17:48:52
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0