Sista semesterveckan...

I morgon måndag börjar min sista semestervecka. Ganska skönt
att ha semester så här sent på året. Vi var ju till USA i nästan 5 v.
i våras och ändå hade jag så mycket semester kvar. Kanske beror
på att jag knappt hade nån semester i fjol ;D.
Passade på när badet ändå var stängt för renovering.

Har även tagit tag i min vikt nu under semestern. Upptäckte att
kilona smygit sig på igen, men nu har 5,4 kg försvunnit på drygt
3 veckor. Vägde mig i morse och trodde nästan inte mina ögon!
Känns jättebra! Nu ska jag försöka ta bort 3 kg till för att komma
ner i min trivselvikt!! Sen gäller det ju att hålla vikten och det är
då det svåra börjar! Varför finns det så mycket gott att äta?

Har ju även kommit igång med kortmakeriet och det känns verkligen
jättebra. Det är så avkopplande att sitta och skapa dessa kort. Det
är en riktig lisa för själen. Tack Milla, min goa dotter, att du fick in
mig på detta för ett år sedan när jag fick ansiktsförlamningen!!

Här kommer ett par nya kort igen!




Kommentarer
Postat av: TT

Fiffigt att ha semester nu!

Jättefina kort, jag har äntligen gjort ett halsband idag, lika stor periodare som du! :o)

2008-09-07 @ 23:19:38
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Kanonfina! Tack för kortet jag fick! Du är så go! Stort tack för lunchen och trevligt sällskap också. Imorrn ska vi promenera du å jag. Här är det också ett par kilon som behöver bort ;-) kram

2008-09-08 @ 12:35:35
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0