SPA eftermiddag på Sätra Brunn

Idag vid lunchtid hämtade jag upp mina döttrar för färd
till Sätra Brunn. Jag fick det i present av dem när jag
fyllde 60. Vi har haft en ljuvlig eftermiddag med god
baguette o kaffe, frukt o juice och bad i den 34- gradiga
bassängen...

Det hela avslutades med en 55 min lång och härlig
aroma massage. Man kunde välja olika oljor och jag
valde en utrensande. Sååå underbart ljuvligt att få skön
avslappnande massage. De använde produkter från
Derma Nord som var både sköna och lagom doftande.

Tack mina älskade tjejer för en underbar eftermiddag!!




Kommentarer
Postat av: milla

Vassegooo! Å tack själv! Kram kram!

2009-04-27 @ 11:09:17
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Vad bra att det gjorde nytta.

2009-04-27 @ 13:57:49
Postat av: TT

Om någon är värd en sådan sak så är det du!! Kram!

2009-04-27 @ 22:58:03
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv älskade mor för en härlig eftermiddag, med trevligt sällskap!

2009-05-01 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0