Tankar mitt i natten

Vad är det som gör att man inte kan sova? Var jättetrött
när jag släckte och la mig tillrätta och skulle sova...
Skulle ja....sömnen vill inte komma...Vrider och vänder mig,
försöker att koppla bort alla tankar...men neeeej!!

Lika bra att gå och upp och värma lite mjölk och dricka det
med en sked honung...det är ju gammalt beprövat och
borde väl funka?! Vi får se, har just druckit det sista ur
koppen. Förr i tiden innan det fanns ett piller för allting
hade man måga sk "huskurer". Tror faktiskt att många av
dem hjälper lika bra som alla dyra läkemedel vi stoppar
i oss idag! Back to nature...

Tur att jag är ledig i morgon...hrmpf...menar idag eftersom
klockan blivit 00:58. Undrar om dotter Milla har en skvätt
kaffe åt sin mamma på förmiddagen...får ringa henne!

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Syster

Ajaj vad det är svårt att samla alla tankar.

2009-04-29 @ 02:13:11
Postat av: milla

Milla har absolut kaffe.. Plingar dig på väg hem från stan vid 10:30 eller så... skulle vi promenera lite först tro? Kram kram

2009-04-29 @ 08:03:29
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0