Wellness mässa och SPA vistelse

Lördag o söndag 25-26 april kl 10-17 blir det en
Wellness mässa i Sala Folkets Park.
Entré 40:- med chans att vinna en kryssning på
entrébiljetten. Det är en mässa för kropp o själ!

Jag tänker vara där på lördagen och sälja mina smycken
och kort. Det ska bli spännande att vara med på en så
stor mässa! Tar med mig dotter Linda som lite hjälp.
Hon har varit med mig ett par gånger på mässor och
det är jätteskönt så man kan gå ifrån ibland.

På söndag bär det av till Sätra Brunn med mina älskade
döttrar.
Fick en SPA-vistelse med behandling av dem när
jag fyllde år. Åh vad det ska bli roligt!!! Det ser jag verkligen
fram emot!!! Inte ofta vi har kvalitetstid tillsammans pga
våra olika arbetstider.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag önskar dej o dina döttrar en underbar SPA-söndag o hoppas du får sälja mycket av dina, både smycken o kort på lördagen.

2009-04-21 @ 14:22:28
Postat av: TT

Blir en toppenhelg för dej det här, vad skönt!

Kramar!

2009-04-22 @ 08:15:34
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaa.. ser verkligen fram emot att tillbringa söndag tillsammans med er min älskade mor och systrar!!!



puss puss

2009-04-22 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0