Vardagslunk

Har inte så mycket  att skriva om här egentligen.
Dagarna går sin gilla gång och tiden med den,
Snart har vi mitten av augusti och hösten närmar
sig med stormsteg. Få se hur mitt liv ser ut efter
1 september. Blir jag kvar i Sala eller finns det
nåt annat i beredskap åt mig?!

I söndags var jag o guben till Uppsala och hade en
trevlig eftermiddag. Vi besökte Botaniska Trädgården
där vi kollade in alla växter. Herregud vad mycket olika
växter det finns. Där var alla olika växter i regnskogen,
i öknen, i tropiska växthuset mm mm. För att inte tala
om alla gigantiska barrträd och kastanjeträd.

Vi tog även en promenad och kollade in slottet och
utsikten därifrån ner mot den vackra kyrkan är helt
betagande! Lite mat i magen och vi styrde kosan
hemåt igen. Jag gillar att göra såna där utflykter med
nån av gammelbilarna när sommaren är som vackrast.

♥Ha de gött♥

Kommentarer
Postat av: carina

Hej moster, hoppas att du får bli kvar i Sala om du vill det vill säga. Då får du ju jobba med sånt som intresserar dej också. Kramiz :-)

2009-08-12 @ 14:24:11
Postat av: Syrran

Hallå syster!

Man vet aldrig vad framtiden har i beredskap.

Det man är säker på är att det går för fort.

2009-08-12 @ 14:40:59
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: TT

Hmmm... vad vill du själv då?

Har du nåt på lut här i sta´n så du slipper pendla?

2009-08-13 @ 09:06:13
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0