Vilken härlig da'....

.....ha ha ha ha, man blir härligt gla' ha ha ha ha....

Ja ni, idag har det varit en bra dag!

Jag är ledig och har bara haft det skönt. Började med
en blodtryckskoll hos min familjeläkare i morse och
allt såg bra ut. Springer på dotter Milla och hinner ta
en fika med henne + lite shopping, innan det är dags
att åka o träffa vännen Lotta för att fika en gång till!

När Lotta o jag sitter o fikar ringer Milla och undrar om
jag har lust att hänga med till IKEA...Klart jag har!

Ut till IKEA och snurra runt lite, därefter in på Hälla Shopping
för fortsatt snurr. Jag köpte hålfotsinlägg som min läkare
rådde mig till. Kanske jag äntligen kan slippa dessa värkande
fötter! Hoppas hoppas!
Vi tog lite mat på Le Crossiant och sen lite mer shopping.

Får ett telefonsamtal med ett glädjande besked från goaste
vännen C som haft lite sjuksomar o annat tråkigt att brottas
med på sista tiden. Blev så himlastormande glad för hennes
skull så det går inte att beskriva,

Så summan av kardemumman blir att hittills har dagen bara
bjudit på glädjeämnen. Sååå skönt efter de sista dagarnas
turbulens!

♥There's a silver lining behind every cloud♥

Kommentarer
Postat av: C

Delad glädje är dubbel glädje :)

Tack för det underbart fina kortet jag fick.



Kramizar

2009-08-20 @ 09:32:55
Postat av: Syrran

Jiiipi, det finns bra dagar. Du är inte helt bortglömd av vår herre.

Hoppas det blir fler bradagar.

2009-08-20 @ 15:51:48
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Milla

PUSS mamma!!!

2009-08-20 @ 18:34:49
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0