Måndag och ny vecka

Idag är det den 7:e december och lite drygt 2 veckor
kvar till julafton. Ute är det som vanligt grått och trist
och ingenting påminner om att julen snart är här.

Konstaterar att det är det dag 7 av min 12 dagar långa
"arbetsvecka" och jag kan se slutet i tunneln....
Jobbade lörd-sönd på Life och det gick bra. Mycket folk i lördags
och lite lugnare igår. Idag och i morgon blir det jobb på Lögis.
Det skall bli trevligt tycker jag.

Ser fram emot lördag då jag skall ut med tjejerna på Life
och äta julbord. Vi åker till Petterssons i Utvreta. Det jag
hört om det stället är bara positivt. Trevlig miljö och
superbra julbord säger de som varit där tidigare.
Det är jättelängesedan jag var ut och käkade julbord, så det
ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0