Slutet av 12-dagars veckan..

Ledig dag och 3:e advent.

Äntligen en ledig dag! Så skönt att vakna i morse och veta
att jag är ledig hela dagen! Åt frukost i långsamt tempo och
tittade lite på luciafirandet på TV. Har bara slappat på morgonen
och riktigt njutit!

Igår var jag och de andra från stans två Life butiker till Petterssons
i Utvreta och åt julbord. Det är det bästa julbord jag ätit! Så mycket
god och vällagad mat. Kan lova att laxen riktigt smälte i munnen
och det var kul att prova lite annorlunda rätter som tex Renmousse
och annat. Avrundade julbordet med lite efterrätt och åkte därifrån
mätt och nöjd! Inte gjorde det saken sämre att företaget bjöd på maten,
drickat fick vi stå för själva he he.

Idag är det som sagt Lucia och bara 11 dagar kvar till julafton. En lätt
snöpudrad natur finns därutanför, men nån vidare julkänsla har inte
infunnit sig ännu. Med plus 1 grad är det stor risk att det lilla vita som
finns kommer att vara borta inom kort!

Jag önskar alla en trevlig 3:e advent!


Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh så gott med lax! Mums! Jättefint kort. Jag jobbar kväll måndag, 11-16 tisdag, ledig ons-tors och jobbar sen helgen.. men just nu är A febrig och C jättesnorig så vi får se hur det blir :) KRAM!

2009-12-13 @ 12:43:52
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Lilla syster vad skönt med en ledig dag emellanåt. Tror du på en vit jul?? Kram :-)

2009-12-14 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0