Tipp tapp tipp tapp....

Ytterligare en dag närmare julen. Ute är det fortfarande olika
nyanser av grått. Gör ingen människa glad precis!

Idag jobbar jag dubbla pass, först 9.15-13.15 på Life och sedan
16-21.30 på Lögis. Däremellan hade jag tänkt äta och ta
svininfluensasprutan. Den har ju släppts för oss "vanliga" den
här veckan. Sen håller jag tummarna att jag inte blir så
påverkad av den. Tror det är bra att ta den med tanke på att
jag alltid får besvär med luftrören när jag blir förkyld.

Jobbar dubbelt i morgon också. 8-10.30 i Café Delfinen och 11-19.15
på Life. Så kan det bli när annan personal är sjuka.

Här kommer en liten påminnelse om att julen faktiskt är i antågande
det gråa vädret till trots!!


Kommentarer
Postat av: TT

Man blir i alla fall glad när lönen kommer! :o)

Slit inte ihjäl dej nu, kram!

2009-12-08 @ 08:59:13
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina kort mamma!

2009-12-09 @ 01:11:17
Postat av: Milla

Fantastiska julkort!!!

2009-12-11 @ 22:56:24
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0