Ja se det snöar...och fest på Lögis

Trodde knappt mina ögon när jag tittade ut genom fönstret
i morse. Herregud vad snö det har kommit! Det var bara
att hoppa i kläderna och ta snöskyffeln i högsta hugg och
försöka få bort eländet. Tur man höll sig i skinnet på festen
igår!!

När vi hade skottat stor del av gården och vägen hörde vi
snöplogen komma och in på gården far B och plogar resten
åt oss. Gissa om han blev hälsad under högljudda hurrarop!!






Festen på Lögis igår var jättetrevlig. Efter den oblogatoriska
tipspromenaden blev det mat från Sportköket. Mycket gott
att ösa upp på tallrikarna!


Jag tog lite bilder av folk också, men eftersom jag inte
frågat om tillåtelse att lägga ut dem här så väntar jag tills
jag frågat respektive person.

Kommentarer
Postat av: TT

Ifall du är insnöad så har jag utmanat dej!

Skriv sju sanningar om dej själv, och om du vill, utmana sju andra bloggare.

2009-02-08 @ 18:10:57
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Hihi, det ser så himla myyysigt ut hos er när det har snöat!! Som en saga!

Kram!

2009-02-09 @ 10:51:41
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0