Sju sanningar om mig

Har blivit utmanad både av Madde och TT att berätta 7 st
sanningar om mig själv. OK...då kör vi!

1. Tycker om att skapa. Har alltid gillat att hålla på med något.
Målar akvarell, gör smycken håller på med scrapbooking mm.

2. Är otålig. Saker ska helst hända nuuuu!

3. Tycker inte om att tappa kontrollen. Blir lite frustrerad när det
händer mig saker jag inte kan kontrollera.

4. Entusiastisk när det gäller att lära mig nåt nytt. Eller som mina
tjejer säger att jag går in för det med dunder och brak i början.

5. Har behov av min familj. Måste få träffa barn o barnbarn med
jämna mellanrum.

6. Gillar inte att köra bil på vintern. Neeej, fy tusan. Önskar jag slapp!

7. Har gått Reiki healing 1 och 2. Tyvärr blir det inte så ofta nu för tiden
som jag använder mig av det!

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hihihi, det stämmer ju sååå bra ;)

2009-02-12 @ 21:44:11
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Madde

tack detsamma min vän :) KRAM

2009-02-13 @ 20:01:57
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0