Tidig tisdagmorgon

Brrrrrr....9 grader kallt ute! Inte har jag nån större lust att
ge mig ut nu på morgonen, men det är bara att bita ihop!
Tåget till Sala går 8.27 och jag skall hinna parkera bilen och
ta mig till stationen. Kanske köpa en kopp kaffe och en kanel-
bulle....hmm, vid närmare eftertanke får det nog bli en macka
till kaffet istället. Visserligen är kanelbullarna jättegoda, men
man får ju tänka på figuren...tihi.

Fick en förfrågan från dotter Milla häromdagen hur jag tänkte
göra när jag fyller 60 i mars...??!! Herregud, tänkte jag, blir jag
verkligen sååå gammal! Kommer ihåg när jag själv var barn och
någon var 60-70 så tyckte jag de var jättegamla. Nu har jag ju ingen
mall för hur man ska känna sig vid den här åldern, men jag
mår bra och känner mig rätt nöjd med livet.

Bara man får vara frisk och försöker hålla igång med lite motion
tror jag man kommer ganska långt. Har man sen ett positivt och
utåtriktat sätt klarar man sig bra!

Brrrrr, snart dags att ge sig ut i kylan.......

Kommentarer
Postat av: Linda

9 minus? Brrrrr

Berith, man skulle ALDRG ens kunna gissa att du var nära 60. Å som du skriver, med ett positivt sätt kommer man lååångt. Du kommer att komma till 100;)

Hoppas du får en bra dag.

kramamr

2009-02-03 @ 07:22:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Milla

Brrr är det sååå kallt idag!! Jag har inte varit utanför dörren på två dagar. Fortfarande ingen mer som insjuknat här hemma. Imorgon borde det vara dags för nästa om det följer tiden som för Amanda...

Hmm, konstig mening, du fattar va :)

Nä, du man skulle ALDRIG kunna gissa att du är snart 60... Du är så himla fräsch och fin! Aj löv jo. PUSS

2009-02-03 @ 10:44:27
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Inte är det så att man förknippar den åldern med dej inte!!

Absolut inte, jag tror du fyller 40! :o)

Kramar!

2009-02-03 @ 21:52:46
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Berith

Linda, Milla, TT, tack för era goa kommentarer! Kan det vara så att det står fel i födelseattesten? Ha ha det vore nåt

2009-02-04 @ 07:40:32
URL: http://beriths.blogg.ses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0