Ska vi ha is till whiskyn?

Det nya året börjar kallt....minus 13 grader nu på morgonen!
Det är minst 33 grader för kallt enligt min mening!! Tvi vale.
Jag vet att jag gnäller om kylan hela tiden, men jag mår
verkligen inte bra när det är kallt!

Helgerna har varit lugna och sköna utan stress. På nyårsafton
var vi bara hemma och hade det skönt. Vi passade på att fira
14-år som förlovade och konstaterade återigen att åren flyger
fram med oss........fy tusan vad det rullar på!

Min lite knäppa "gube" kom in på eftermiddagen och undrade
om vi skulle ha nån is till whiskyn....ha, ha, ha...vad säger man?!



I morgon måndag, skall jag till Life butiken i Sala igen på
min andra introduktionsdag. Skall bli spännande! Som jag
skrev tidigare så är det ju en hel del nytt att lära sig, men när
intresset finns så är det inte så betungande!

Kommentarer
Postat av: TT

Ja, och sen kan du öppna ett kombinerat hälso- och hantverkscafé med Nettan och mej! :o)

Trevlig söndag på er! Kramar!!

2009-01-04 @ 11:12:32
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Största isbiten :) Han är ju för rolig din K.

Tokigt det blev idag men vi får se det som en bonusdag i hemmets lugna vrå :) Älskar dig plenty! /Milla

2009-01-05 @ 08:56:29
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0