Lördag morgon

Vaknar och märker direkt att taggtråden i halsen håller
på att försvinna. Den är inte borta, men mindre märkbar
än den var i går! Såå skönt! Har fortfarande ont i halsen
och är snorig o hostig, men det syns en ljusning.

Brukar ni kolla på Lets Dance? Jag tittar ganska sällan på
TV, men tycker Lets Dance är rätt så kul. Igår ville jag att
Kitty skulle åka ut!!! Vilken otroligt taskig attityd den tjejen
har. Jag tänkte redan efter första programmet att hon blir
inte gammal, men förmodligen har hon sina trogna "fans"
som röstar på henne! Laila Bagge däremot är ju jätteduktig
och har trots det en helt annan attityd. Blondinbella är också
en tjej som verkar shysst.
Nog om detta.....

Skall bara ta det lugnt idag och kanske skapa nåt. Vi får se
om orken och lusten infinner sig lite senare. Fick ju lite "godis"
med posten igår!

Här är ett par kort där jag använt samma stämpel, men
valt olika färg på papper och dekorationer. Stämpel-
motivet är färgglagt med Pro Marker pennor.



Kommentarer
Postat av: ellinor

Nej Berith, Blondinbella gillar vi inte ;P

2009-01-17 @ 15:25:50
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinor
Postat av: Mäds

jag håller med dig berith, kitty har för taskig attityd, trodde bara det va jag som tyckte det. Tack för att du tycker sammasak :D KRAM

2009-01-20 @ 15:21:20
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: ellinor

Nej, hennes värderingar och hennes sätt att vara är bara...blä haha ;P



kram!

2009-01-20 @ 20:07:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0