En vecka går fort...

...när man har roligt!

Kan konstatera att Power Meet är över och så även
min semestervecka. Det har varit en bra vecka med
mestadels vackert väder och jag har verkligen kunnat
njuta av min ledighet.

Det har varit födelsedagar, lite jobb i trädgården och
Power Meet. Allt i en ganska bra mix! Har försökt att
ladda batterierna ordentligt för att orka med vardagen.

Här kommer ett kort jag gjorde till "guben" när han
fyllde år.


Lite fika senare på kvällen tillsammans med ett par goda
vänner och Kalles son H.

Kommentarer
Postat av: TT

Jag hade kameran med men glömde helt enkelt knäppa bilder, haha.

Men men... det finns ju i VLT.

Kul att du haft en bra vecka och helg! Kram!

2009-07-05 @ 12:49:49
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Finfint kort! Skönt att du haft en bra vecka! Kram!

2009-07-05 @ 17:23:47
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0