Förkylningen är ett faktum :(

Vaknade i morse och kände på en gång att det här
är ingen vanlig förkylning. Dunderhuvudvärk, ont i halsen
som sjutton och snorig. Kollade faktiskt tempen och den
låg på 38 direkt på morgonen, den som annars ligger runt
36,5....tvi vale. Jag är sjuk!
Känns som tempen är ännu högre nu när jag försöker vara uppe,
känner mig svimfärdig och skall snart stjälpa omkull mig på
sängen igen. Skall bara dricka liiite kaffe först så man inte
får abstinensbesvär också.

Måste ringa och höra om den andra tjejen i Sala kan jobba
heldag, annars vet jag inte vad vi gör! Får väl stänga pga
sjukdom om hon inte kan, för mina ben bär inte idag =(

Sjukhälsningar från en liiiten ynklig Berith


Kommentarer
Postat av: carina

Krya på dej!

2009-06-18 @ 09:38:45
Postat av: Milla

Krya på dig!!

2009-06-18 @ 11:35:23
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0