Kallelse till Karolinska

Vilken härlig da' ha ha ha ha
man blir härligt gla' ha ha ha ha....

Idag är det väl för ljuvligt väder och jag har varit ledig!
Efter att´ha varit sjuk under midsommar har jag njutit
i fulla drag av min lediga dag.
På fm var jag till frissan och klippte håret lite inför
sommaren. Skönt att få bort det från nacken nu när
sommaren är här, för det är den väl?

Idag kom den efterlängtade kallelsen från Karolinska
i Stockholm. Den 16 september får jag komma dit för
bedömning om det blir operation eller inte. Blir det sedan
operation tar det förmodligen flera månader...men den
som väntar på nåt gott...
Bedömer läkaren att det inte går att göra nåt så är det väl
så då, men då dlipper jag iaf gå och fundera!

Det var en liten lägesrapport från mig!
Jag önskar er en fortsatt trevlig vecka med mycket sol!!


Kommentarer
Postat av: challis

va kul, hoppas det går vägen...

2009-06-24 @ 18:34:35
Postat av: Madde

wIIHOOOOOO :) Nu håller jag alla mina tummar och tår. BAMSEKRAM.



Ps: Om du å kalle vill komma till Y så kan njag fixa ett superbra pris åt er ;)

2009-06-24 @ 19:21:37
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: C

Jaaaaaaaaaaaaa, äntligen något positivt. Håller tummarna att det blir operation.



Kramizar

2009-06-25 @ 09:50:57
Postat av: carina

Jag är jätteglad för din skull, håller tummarna

2009-06-25 @ 11:52:20
Postat av: Syster

Håller naturligtvis alla tummar för dej. Ses vi på måndag?

2009-06-26 @ 13:20:59
Postat av: Syster

Ska försöka mej på nåt helt nytt.

2009-06-26 @ 16:52:18
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0