Äntligen helg

En efterlängtad helledig helg! Känns som jag jobbat någon av
dagarna varenda helg. Kollade i almanackan och...jodå, jag har
bara haft 1 helledig helg under jan-feb. Visste väl det!

Idag fick jag rycka in på Life Hälla pga sjukdom. Det är faktiskt
rätt kul att jobba där ibland. De har inte riktigt samma sortiment
som vi har i Sala, men det gick bra. Liiite tråkigt är det att sluta
20.15 en fredagkväll, men när det blir så här sällan är det OK.

Idag var jag hem till dotter Milla och fick lite förmiddagsfika och
efter det var vi till dotter Lindas jobb och åt lunch jag o guben.
Fick lite extra tid på dagen eftersom jag inte började förrän 15.15
ute på Hälla. Rätt skönt faktiskt.

Jag har börjat göra smycken igen!! Det ni. Den verksamheten har
ju legat mer eller mindre nere till förmån för scrapbooking och
kortmakeri. Har gjort 3 st halsband sen igår och märker att de
gamla takterna sitter i. Riktigt roligt. Jag ska ju visa dem lite mer
offentligt på ett ställe här i stan och då gäller det att ha något att
visa upp. Berättar mer sen när allt är klart!! Spännande är det...

Ha nu en riktigt skön helg alla ni därute. Det tänker jag ha!!
♥Kramelikram♥

Kommentarer
Postat av: C

Ta hand om dig nu och se till att du får en LEDIG helg utan en massa måsten.



Kramizar

2009-03-07 @ 09:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0