Dagen efter kvällen före....

Nu är det ju inte den "dagen efter" eftersom jag var mycket
sparsam med alkoholhaltiga drycker. Det blev bara öl till
maten...tihi.

Hade en supertrevlig kväll med massa vänner o familj. Allt
blev väldigt lyckat och maten blev uppskattad.

Ett stort tack till alla som gjorde min dag till ett oförglömligt
minne. Tack också för grattishälsningarna här i bloggen. Ni
ska veta att det värmer mitt hjärta.
Ett speciellt tack till mina underbara döttrar och man som ställde
upp och hjälpte till med allt! Älskar er!

Här kommer lite bilder från festen.

Anna sjöng en sång för mig, hon har en underbar röst
och jag grät förstås...är så känslosam


Blommor och presenter (lägg märke till lilla linslusen tihi)


Presentöppning


Av Kalle fick jag presentkort på Style så jag kan gå o fixa
vackra naglar mm.
Av mina goa döttrar fick jag en spavistelse på Sätra Brunn
tillsammans med dem!  Åh vad det ska bli kul! Bästa
väninnan Carina kom med ett vackert halsband signerat
Efva Attling.
Fick presentkort på Lindex av bröder o syster plus en
massa annat smått o gott.


Jag o bästaste väninnan!


Alla åt och mådde gott



Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för igår! Det var sååå trevligt! Som Amanda uttryckte det: Det var den Bäääästa fest hon varit på... förut discot på dansskolan ;) Puss å kram!

2009-03-29 @ 11:55:17
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Pillan

Stort GRATTIS i efterskott!!

Hörde att Milla fick dig att dricka öl till maten. fniss



Kram Pillan

2009-03-29 @ 19:34:20
URL: http://pernillalundins.blogg.se/
Postat av: Carina

Tack så jättemycket för en trevlig fest. Vi fick så god mat och gott fika. För att inte tala om vilket trevligt sällskap som bjöds. Hoppas vi ses snart igen.



Kramizar

Carina W

2009-03-29 @ 20:09:25
Postat av: steffy

jadu, du var inte den enda rörd till tårar :) hihi, men jätte kul fest!

2009-03-29 @ 21:28:35
URL: http://www.stephanie-elisabeth.devote.se
Postat av: Marie

Tack för i lördags! Allt var så fint ordnat med god mat & fika. Annas sång var sååå fin och det var kul att träffa alla.

Hoppas vi ses snart igen.

Kram Marie, Anders o Nisse

2009-03-30 @ 22:07:29
Postat av: Marie

Tack för i lördags moster! Allt var så fint ordnat med god mat & fika. Sången av Anna var såååå fin och det var kul att träffa alla.

Kram Marie, Anders o Nisse

2009-03-30 @ 22:11:10
Postat av: Syster

Tack för senast syster!

Det var så trevligt o mysigt.

God mat, gott kaffe m bröd.

Kul att träffa alla "stugsittare".

2009-03-31 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0