Fler halsband...

Jag säger ju att flitens lampa har lyst nåt alldeles
otroligt här hemma. Här kommer fler nya halsband!


Det med gröna hjärtat är Kambaba Jasper
Det gula o gröna är Agat
Nästa gröna är Kambaba Jasper
Det lila är Sugelit


Det lila är så vackert i färgerna. Synd att det inte går att
fånga så bra på bild. Vad tycker du Titti? ;)



Färgerna stämmer inte riktigt på dessa båda heller. Det
orange-gröna är varmare i verkligheten...


Alla vackra hängen ni ser här har jag köpt av  min väninna
som har webbutiken Lotusblomman. Där kan man hitta
jättemycket fina saker.

Kommentarer
Postat av: TT

Alla var jättefina men det lila klart snyggast!! :o)

2009-03-08 @ 22:19:45
URL: http://tyratok.blogg.se.
Postat av: Madde

Hej min vän :) hoppas allt är bra med dig. Det är svårt att hitta lägenhet i sthlm för att de går åt så fort, man måste hela tiden vara på hugget, vilket jag är :)



Jag och J planerar att flytta dit för att jobba och plugga. Jag vill gärna vara kvar på Y även om jag bara kommer att börja som timanställd, jag trivs verkligen jättebra där. Hur går det med kortet? Det ska bli så kul att se hur fint du gjort det :D



KRAM från mig

2009-03-09 @ 14:42:10
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: Milla

Ooohh så flitig du är. Så himla skoj att se lite nya smycken från dig igen! Det var längesen! De är helt underbart fina allihopa!

2009-03-10 @ 11:13:26
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0