Sömnlös...

Vad gör man när man inte kan sova? Tja, man kan ju alltid
gå in hit  och sitta vid datorn. Ligger och vrider och vänder mig
i sängen, men sömnen vill inte komma.
Klockan är 01:00 och jag borde verkligen sova eftersom jag skall
jobba i morgon...hupp... idag blir det visst!?!

Får väl ta och visa en av displayerna jag äntligen kommit mig för
att köpa för att kunna visa upp halsband jag gjort på ett bra sätt.
Har även köpt en svart likadan samt en för armband och örhängen.

Ett nygjort halsband där hänget ni ser är äkta Agat och
resten är en mix av halvädelstenar, sötvattenpärlor och glaspärlor.


Får ta och försöka sova nu, sängen kallar.
God natt....eller snart god morgon...tihi

Kommentarer
Postat av: milla

Åhhh supersnyggt med displayen! Riktigt snyggt halsband. Hoppas du sover gott inatt iallafall. KRamis!

2009-03-16 @ 10:17:24
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Jättesnyggt att skylta så!

Hoppas du fick sova, kram!

2009-03-16 @ 13:18:38
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0