Vissen :(

Huvudet värker, kroppen värker och det svider lite i halsen.
Så ser morgonen ut för mej. Jag gick hem tidigare från
jobbet igår för jag kände mig vissen. Tur att jag redan igår
ringde Life och sa ifrån jobb idag. Som jag känner mig hade
det varit tufft att åka till Sala och jobba 8,5 tim.

Ska bara ta det lugnt och vila idag, så får vi se hur jag känner mig
till i morgon när jag ska vara på Lögis. När man vet att många
är sjuka försöker man hänga med, men ibland går det inte.

Har fått kontakt med en tjej Michis som gör jättefina tavlor. Jag
har beställt en av henne och det ska bli jättespännande att se
vad hon hittar på!

Nu ska jag sätta på lite tevatten och välja nåt gott te!

♥Ha det♥


Kommentarer
Postat av: TT

Nämen, är du sjuk igen!

Inte bra, du får krya på dej, tåget var tydligen också krassligt när det blev mer snö för det gick väääldigt långsamt.

Kramar!

2009-03-03 @ 08:09:47
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Aj då! Krya på dig. Mandis får vara hemma veckan ut och förhoppningsvis bli helt frisk :) Hon har ingen feber och är ganska pigg men hostan är kvar och jobbig när hon anstränger sig. Vill ha våååår nu!! KRAM!

2009-03-03 @ 12:46:31
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Lilla syster!

Jag har ju hållit tummarna för att du ska vara frisk så varför funkar inte det???

Krya på dej

2009-03-05 @ 15:22:14
Postat av: Linda

Hoppas du har kryat på dig nu:)

Mina tavlor har kommit och sitter på plats. Bild finns på bloggen:D

Kram och trevlig helg!

2009-03-06 @ 19:20:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0