Yantramattan och Thomas Ravelli

Hejsan på er!
Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade här, men som jag brukar säga,
vart tar dagarna vägen?!

Det har varit ganska mycket nu med kurser, möten o dyl, vi har dessutom
haft Life dagar i Sala med olika aktiviteter. Det har varit roligt och stimulerande
men det blir inte mycket tid över till annat.
Igår fredag var jag på två möten på förmiddagen och efter det åkte jag
direkt till Sala och jobbade. Ett av mötena var APT-möte på Lögis och
jag inser att jag saknar dem!! Ska jobba i fiket i morgon söndag.

Nu till nåt helt annat. Har ni provat dessa "spikmattor"? Vi har äntligen
fått in dem i affären och folk är helt galna!! Jag har sålt massor sen
jag fick hem dem i förrgår. Jag förstår det verkligen, för det är oerhört
skönt att ligga på en Yantra matta. Jag har en hemma och jag somnar
praktiskt taget jämt när jag ligger på den. Tur jag har "guben" som väcker
mig efter en stund.

Om du läser detta Titti kan jag varmt rekommendera den till dig. Du som har
besvär med rygg osv skulle säkert få hjälp! Sjukgymnaster och terapeuter har
tagit in den i sina behandlingar!

Yantramattan - spikmattan som passar alla!

Här kommer foto från Kick-Offen på Thomas Ravelli samt autografen
jag fick till mitt älskade barnbarn Colin. Han blev glad!




Kommentarer
Postat av: Linda P

Jag har provat spikmattan Shakti och den är också kanonbra, somnar skönt på den och sover så gott sen. Har ingen egen dock men ska nog skaffa en. Vad kostar de? KRAM

2009-05-16 @ 21:50:35
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com
Postat av: TT

Jadu, Tore sa att han skulle ge mej en när jag fyllde år, för min massör på jobbet hade rekommenderat.

Men jag vet inte vart den tog vägen, så jag får köpa en när den prisade skatteåterbäringen kommer!

Kramar!

2009-05-17 @ 10:02:37
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: milla

Hmm man kanske skulle ta och skaffa sig en sån där då... :)

2009-05-17 @ 11:44:47
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Petra

Heeej min vän :) du är gullig du :) Vilken häftig tripp du verkar haft! Hoppas vi ses snart! Kramis

2009-05-17 @ 21:17:22
URL: http://petera.blogg.se/
Postat av: Olga

Visst är det härligt med spikmatta! :)

Jag har istället en Fakirmatta som den visst heter på svenska och är himla nöjd!!

2009-07-11 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0