Ledig måndag och besök hos frissan..

Sååå skönt att vara ledig idag!

Tidigt på fm ringde dotter Anna och bjöd över mig på
kaffe och nybakat grekiskt lantbröd. Supergott och
mysigt. Hon är så duktig med matlagning och bakning.

Vid lunch hämtade jag dotter Linda och så bar det av ner
på stan där jag hade klipptid 12.45. Klippte mig ganska
kort och blev dessutom superlockig på naturlig väg. De
fanns därunder alla lockarna, bara att krama fram dem.

Efter det var vi och åt bakad potatis och sedan blev det
besök i både den ena o andra affären. Puh, mina fötter är
inte gjorda för att springa omkring i affärer....

Nu väntar jobb 12 dagar i sträck. Just det, inte en ledig dag
på 12 dagar...hur lyckades jag med det?

Snart är det jul..............


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej vännen!

Härligt med besök hos frissan.

Vet du om det går att operera ditt ansikte? Håller alla tummar och tår för dig.

Ha en bra dag vännen. KRAM

2009-12-01 @ 09:36:09
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: C

Vilken mysig ledig dag :) Det behövde du nog om du ska orka med att jobba så många dar i sträck. Fast det mesta går bra ändå, av någon konstig anledning.



Kramizar

2009-12-01 @ 09:56:46
Postat av: Petra

Du är en ung flicksnärta såklart ;)

2009-12-01 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0