Life goes on...

Det rullar på med jobb och annat!

Har egentligen inte så mycket att berätta annat än att livet snurrar
på ungefär som vanligt. Dagarna går och jag börjar komma in i
att ha olika arbetsplatser. Än så länge har det fungerat utan
problem och hoppas det får göra det i fortsättningen också!

Kul att vara tillbaks på baden igen och många kunder har önskat
mig välkommen tillbaks och tycker det är roligt att se mig igen.

Nu har jag även jobbat några dagar i butiken på stan och börjar
komma in i rutinerna där. Det är lite skillnad mot den lilla lugna
butiken i Sala. Men jag trivs med att ha nåt för händerna nästan
hela tiden och igår gick dagen supersnabbt.

That's all folks...

Kommentarer
Postat av: Syster

Hur går det med två för en. Spikmatta?

Du kan maila mej.

Det är OK att du är i stan.

2009-11-12 @ 14:53:20
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Milla

Så roligt att de var glada att se dig på badet! Jag är inte förvånad!! Trevlig Helg! KRAM /Millpill

2009-11-13 @ 13:14:40
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0