Tröttmösser, tröttmössera....

Hur i hela världen kan man vara sååå trött? Jag har sovit jättedåligt
2-3 nätter nu och är naturligtvis trött på dagarna som en följd av det.
Inte roligt att ligga o vrida o vända sig natten lång!

Det har varit mycket nu med olika arbetsplatser och nytt jobb, så jag
antar att det är därför. Kollade almanackan nyss och jag har bara varit
ledig 2 hela dagar sedan 19 oktober!! Jösses säger jag bara!
Det blir väl bättre bara man får in rutinerna med baden och Life.

Önskar alla en bra dag!


Det är grönt glitter runt den ljusa fyrkanten och etiketten,
syns tyvärr lite dåligt!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefint kort!! Anar allt glittret :)

2009-11-07 @ 19:34:55
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Vally

Hoppas du mår bra i dag. Jag hittade din blogg genom att googla ansiktsförlamning. Jag ville se om det fanns hjälp genom akupunktur.

Så hittade jag din utmärkta beskrivning av det som min man känner efter 14 månader med åkomman.

Jag tror att han tycker att det är bra att kunna känna igen sig. Det lättar lite tror jag.

Själv tycker jag att det är svårt att se honom besväras även om han inte klagar direkt.

I veckan var vi hos en helt värdelös neurolog i Göteborg,som satt med sin diktafon hela tid. Botten. Vi jagar vidare efter hjälp.

Hoppas du får ett positivt besked nästa gång du träffar expertisen

Hälsningar från Landvetter och Vally

2009-11-08 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0