Det brinner....

....i halsen! Idag kan man verkligen säga att det brinner som
eld i halsen. Fy tusan så ont det gör.

Har gått i  över en vecka och känt mig lite småhängig med
lite huvudvärk och lite svidande hals. Inte så mycket så jag
har varit hemma, men tillräckligt för att kännas obehagligt.
I går jobbade jag med jättehuvudvärk och rejält ont i halsen,
men jag gick hem 2 timmar tidigare.
I natt har det "brunnit" i halsen har det känts som och idag
är jag faktiskt hemma från jobbet och kurerar mig med
diverse medel. Siktar på att jobba i morgon igen, vill inte vara
hemma mer än absolut nödvändigt!

I går fick jag brev från Öron-näs-halskliniken att remiss är
skickad till Klin Fys där de ska kolla nervernas aktivitet i
den förlamade delen av ansiktet. Tydligen kan man mäta
det med hjälp av nålar! Vi får väl se vad som händer när jag
får komma dit. Får vänta på kallelse därifrån nu då!

Som jag brukar säga, intet är som väntans tider!

Kommentarer
Postat av: Milla

Här är en till med förkylning.. är lite värre idag. Hoppas det vänder så jag kan jobba i helgen.

Vad bra att remissen är på G nu då!!

Kramis!

2009-10-08 @ 09:17:40
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Petra

Klart du inte ska jobba om du själv är dålig käre Berith :) Jag har flyttat till svärdsliljegatan 1 :) På gidde rätt nära där jag bodde förut, trivs ju i det området :) KRAM

2009-10-08 @ 15:58:02
URL: http://petera.blogg.se/
Postat av: TT

Men nu får du inte vara sjuk igen! Krya på dej-kram!

2009-10-11 @ 14:36:54
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0