Kreativiteten flödar...och bra pris på Spikmattor

Ja nu har jag kommit igång igen med kortmakeri! Känns skönt
att kreativiteten återvänt. Jag är och förblir en periodare när
det gäller att skapa. Först kommer ingenting, sen kommer
ingenting...men sen brakar det loss!!

Har säkert gjort 20 nya kort på sista tiden. Det är så himla
roligt och när jag väl har börjat är det svårt att sluta!

Kan tala om att just nu säljer Life Yantra spikmattan till priset
ta två betala för en. Kalaspris nu till jul. Varför inte ge bort en
spikmatta i julklapp?

Lägger ut ett par kort på skyltar jag gjorde till spikmattorna.
Klippandet och klistrandet sitter i...he he.




Kommentarer
Postat av: TT

Vad glad jag blir över att du får kolla upp ansiktet!!

Och vad snygga kort! Kanske ses vi på mässan i helgen. Kram!

2009-10-27 @ 11:01:39
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Anna

duktig du mammsing =)

2009-10-30 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0