Aaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Förb*e humla!

Närkontakt av tredje graden med en humla!!! Ja just det!

Skulle hänga upp tvätten i ett torkskåp vi har i gamla
hallen. Barfota som jag var klev jag rakt på en humla som
av någon anledning hade placerat sig på mitt golv!!
För allt vad jag vet så sticks ju inte humlor utan de bränns
och jag kan tala om att det bränns, det gör riktigt ont och är
rött! Bannade skithumla!!!

Sådärja, nu känns det liite bättre, fast lite synd är det nog om
mig tycker jag....;)

Nu är snart Valborg här med allt vad det innebär av eldar och
firande. Först jobbar jag till 16.15 och sedan ska vi åka till Sala
och kolla in cruisingen. Efter det blir det grillning ute hos Fordy.
Bara att hoppas att vädret är oss nådigt. Det brukar kunna vara
lite si och så sista april.

På lördag, första maj, skall vi ut till Veteranbilsmarknaden på
Johannisberg och sälja. Jag tar med lite smycken och annat
medan guben tar med lite olika bildelar och annat som är relaterat
till bilhobbyn. Då vill vi verkligen ha fint väder, åtminstone uppehåll
för annars blir det inget av med säljandet.

Har scrappat en lo av foton vi tog när jag träffade countryartisten
Billy Joe Shaver vid vårt USA-besök. Får mig att bli glad igen :):)



Trevlig Valborg alla!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Supertuff med alla matchande detaljer!

2010-05-04 @ 13:52:54
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Hur gick det för stackars humlan

2010-05-04 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0