Åh så skönt!

Äntligen är agraffer o tejp borta!!

Stygnen i munnen är fortfarande kvar, men de är av den sorten
som försvinner av sig själv.
Allt såg bra ut, men jag är fortfarande ganska svullen på vissa ställen.
Bla runt höger öga o på utsidan där. Där har jag även blodutgjutningar
som antagit en smutsbrun-grå-gul färg. Fick en salva som jag skall
stryka på där för att förhoppningsvis få ner svullnad o blånad.

Eftersom stygnen i munnen inte försvunnit måste jag fortsätta tänka
på vad jag äter. Det blir alltså finskuren/hackad/mixad mat även de
närmaste dagarna framöver, men det kan jag stå ut med!!

Svårt att idag se hur slutresultatet blir, men det jag kan se är att
ögonbrynen är i jämnhöjd med varandra iaf. Kinden är fortfarande lite
svullen, men jag tror det blir bra när svullnader o blånader lagt sig helt!
Ont gör det tyvärr nu, men det blir så när tejpen är borta och allt skall
hållas på plats av egen kraft sas.

Måste ha solglasögon o keps eller hatt när jag är ute. Kommer att
vara känslig runt ögonen o måste skydda dem, samt att ärren i hårfästet
inte får utsättas för sol!

Åter till Karolinska i början av juni!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hatt och solbrillor. då får du känna dig som en riktig moviestar ett bra tag framöver då :)

Kommer bli toppen när allt läkt ihop!

Bild på nya bilen och en tandlös tjej finns i min blogg.

KRAM!!

2010-04-09 @ 19:50:00
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Pia (plinkplonk från i-fokus)

Oj det ser ont ut från fotot nedan! Skönt att läsa att du verkar må bättre och bättre iallafall och att det säkert blir bättre än du haft det tidigare när det är färdigläkt. Trevlig helg!

2010-04-10 @ 09:39:57
URL: http://pleasureandpain2010.blogspot.com/
Postat av: Pia (plinkplonk från i-fokus)

Fräck ticker förresten - hoppas ok att jag kniper en sådan till min blogg!!

2010-04-10 @ 09:41:25
URL: http://pleasureandpain2010.blogspot.com/
Postat av: Syster

Skönt att bli av med metallskrotet i fejan. Keps o ögonskydd är inte fel.

2010-04-11 @ 07:20:26
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0