Besök hos distriktsköterskan

Har ju haft ett sår uppe i huvudet, som det kommit var ifrån.
Jag har gjort rent så gott jag kunnat, men tyckte det var
lika bra att åka o kolla upp det idag. De tyckte såret såg
bra ut och behövde inte göra nåt. Fick samtidigt en knut
borttagen inne i munnen där de sytt. Den där knuten har
legat och skavt mot tandköttet så jag fått blåsor där! Resten
av stygnen skall försvinna av sig själv. Hoppas det sker NU!!!
Inte skönt med dem i munnen.

Bortsett från ovanstående så ser ansiktet riktigt bra ut nu
och jag ser fram emot att börja jobba igen!
Skall komma igång så smått några timmar på lördag genom
att jobba nere på Life. Sen på söndag har jag korta passet i fiket
på Lögis. Känns som en lagom mjukstart!

Igår hade jag en väldigt trevlig dag med trevliga människor.
På förmiddagen kom goaste väninnan och hälsade på.
Nästan samtidigt dök dotter Milla upp och ville tvätta bilen så
då fick jag två supergoa fikakompisar.

Efter lunch kom dotter Anna och eftermiddagsfikade, hon stannade
kvar så jag fick bjuda henne på lax o grönsaker på kvällen! Annars
brukar det vara hon som bjuder på nåt gott. Hon är verkligen en
duktig kock dotra mi!

Idag har jag varit o fikat hos dotter Milla. Alltid lika trevligt med
en pratstund hos henne!


Här är jag o goaste väninnan!

 


Kommentarer
Postat av: C

Tack för en mycket trevlig förmiddag.

Du & jag, vännen :)



Kramizar

2010-04-20 @ 20:13:32
Postat av: Vally

Så skönt att det känns bättre.

Kram från Birgitta

2010-04-20 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0