Hoppsan....

......där försvann 8 hg till som genom ett trollslag!

Inte så konstigt kanske med först 3 dagar flytande och efter det 5-6
dagar med mosad mat. Är nu inne på min 5:e dag med mosat och jag
får se om jag kör i morgon med eller om det får räcka nu. Med stygnen
kvar i munnen är det kanske bäst att vara försiktig!

En vecka precis har gått sedan operationen och det har inte varit nån
rolig vecka. Har varit snurrig varenda dag, inte hela dagen tack och lov,
men nån del av den har det varit. Som igår em när jag kände mig
ganska okay och skulle dammsuga. Hann med soffan i vardagsrummet
innan snurrandet satte igång. Resten av eftermiddagen fick jag sedan
tillbringa i just den soffan....JÄKLA YRSEL!!!!!!! Så fort jag gör nåt som
är lite ansträngande kommer den som ett brev på posten! Ni som känner
mig vet att jag är av naturen otålig och att nu ta det lugnt (ha tråkigt)
varenda dag är inte riktigt jag!

Vem sa att tålamod är en dygd.....






Kommentarer
Postat av: TT

Nej, tålamod är ingen dygd, bara urtråkigt!

Typisk vädur! :o)

Hoppas det försvinner, ditt yrslande.

Tore åker till Sala med datorn denna vecka och behövde inte kvittot eftersom du snackat med dem!

:o)

2010-04-06 @ 11:05:41
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ta det lungt vännen! Kram

2010-04-08 @ 09:50:47
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0