Var är orken?

Man är väl för tafflig....

Har ju börjat jobba igen och det känns jättebra, men
var är orken? Jobbade i affären i lördags och det gick
rätt bra. Sedan jobbade jag i café Delfinen 4 timmar i
söndags och jag var helt slut när jag kom hem.....
var tvungen att lägga mig och vila! Iofs var det väldigt
varmt att jobba däruppe och det gör väl sitt till! Igår
jobbade jag på K-badet och hade sån tur så snälla
Sanna jobbade till 21.30 så jag fick sluta 20.00.
Tack för det! Ikväll har jag också bytit bort den sena
kvällen som Therese är bussig o tar. Jobbar en hel
lördag åt henne i stället! Tur det finns goa kollegor!

Nu får orken och krafterna ta och återvända igen, så
här kan vi ju inte ha det ;P

Varje år till bilsäsongen startar brukar jag göra smycken
med tärningar. Har gjort så även i år och kommit på en
lite annan design vad gäller halsband. På lördag är det dags för
den enda bilmarknad vi säljer på, Arosmarknaden ute på
Johannisberg och då skall jag ta med lite smycken o annat o sälja
medan guben brukar ta med lite olika bilgrejer.
Hoppas vädret håller i sig nu bara!!!!


Så här ser tärningshalsbanden ut!

PS Precis nu lossnade det stygn inne i munnen. Jag tror att det var det
sista! Kan iaf inte se att det sitter fler kvar. SKÖNT!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, så läckert!! Och vad skönt att stygnet lossnade :)

2010-04-27 @ 18:13:31
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Jättehäftiga!!

2010-04-30 @ 18:54:21
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0