Huvudvärken...min ständige följeslagare

Nu har jag haft ont i huvudet mer eller mindre varenda
dag i drygt 2 veckor. Har inte kunnat förstå vad det
kommer ifrån.
Så i torsdags var jag till tandhygienisten för den årliga
kollen och då när jag gapade hörde hon hur det knakade
i käken. Hon frågade hur länge det gjort så och jag svarade
att det visste jag inte säkert, men ett bra tag. Då undrade
hon om jag inte hade huvudvärk och det talade jag om för
henne att jag haft de sista 2 veckorna.

Hon förklarade att förmodligen är ledytorna skadade,
vilket i sin tur kan vara en följd av min ansiktsförlamning.
Hon konsulterade min tandläkare som var inne på samma
spår, så nu på tisdag skall jag på en undersökning hos
honom för att se om det är något som går att åtgärda med
hjälp av en bettskena....

Ser verkligen inte fram emot att lägga ut flera tusen på en
bettskena, men om huvudvärken försvinner kan det kanske
vara värt det....*suckar djupt*

Aldrig får man vara riktigt glad......

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej berit samma sak hände mig, jag fick ett tips, gick till en sporttaffär köpte ett ishockeyskydd (illgrönt) värmde det och vips en perfekt bettskena, Var faktiskt en tandläkare som sa det, hoppas du har det gött, vi har fortfarande underbart soligt väder, kram cecilia

2010-08-15 @ 19:34:34
Postat av: Anna

men fy så tråkigt mammsen.. STACKARS!! kramar

2010-08-16 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0